8 januari 2015

TEXEL

Afgelopen week had mijn moeder ineens zin om iets leuks te doen. Dus donderdag was er een weekendje Texel geboekt en vrijdagochtend zaten we op de veerboot! Dat doen we normaal bijna nooit dus het was feest. ;) Ik vind de Waddeneilanden zó mooi. Je kan er echt lekker tot rust komen. Ik was van plan heel veel foto's te maken maar mijn batterij was bijna leeg dus ik moest zuinig zijn... Toch zitten er wel een paar leuke foto's tussen en die wil ik graag aan jullie laten zien. Op instagram zijn meer foto's te vinden onder hashtag #uitwaaienoptexel. :)
Toen we aankwamen ontdekten we dit leuke paadje, ongeveer vijf km lang.
 
Put on your happy face!
   
We hadden een openhaard dus we gingen hout sprokkelen op het strand.
Het was zó koud op het strand! Dus snel de openhaard aan! Dat was uiteindelijk geen succes...
Er kwam allemaal rook het huisje binnen dus we hebben de hele avond met dikke truien
en de deur open gezeten, haha.
 
Zaterdag maakten we een lange wandeling over het strand.
Even schuilen voor een regenbui in dit leuke strandtentje.
Hoe het heet weet ik niet meer maar er hing een heel relaxt sfeertje dus we hebben hier lekker lang gezeten.
Met dit uitzicht is het helemaal niet erg om te moeten schuilen!
 
De terugweg liepen we door het bos en over de heide.
 
Zondag had ik mijn nieuwe, oude camera meegenomen. Het is een Praktica Nova, iemand tips over hoe dit precies werkt?
Vorige week in Amsterdam had ik rolletjes gekocht dus nu ben ik van alles aan het uitproberen!
 
Dit was mijn leuke gezelschap ;)
Take a picture. Ik zocht steeds een statief omdat ik bang was om wazige foto's te krijgen.
 
Smile!
Het was zo lekker om even uit te waaien en lekker in de natuur te zijn voordat het gewone leven weer begon.
Je kunt wel zien wat we vooral gedaan hebben... Wandelen, haha. Dit was het laatste wandelingetje voordat we terug reden
naar huis. Thuis alles uitpakken en weer aan de slag!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen